Politica de rambursare
Vă mulțumim pentru cumpărături la R&D-eMag SRL!
Oferim rambursare și/sau schimb în primele 30 de zile de la achiziție, dacă au trecut 30 de zile de la achiziție, nu vi se va oferi o rambursare și/sau un schimb de niciun fel.
Eligibilitatea pentru rambursări și schimburi
- Articolul dumneavoastră trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare în care l-ați primit.
- Articolul trebuie să fie în ambalajul original.
- Pentru a finaliza returnarea, avem nevoie de o chitanță sau o dovadă de cumpărare.
- Numai articolele cu preț obișnuit pot fi rambursate, articolele de vânzare nu pot fi rambursate.
- Dacă articolul în cauză a fost marcat ca cadou la cumpărare și expediat direct către dvs., veți primi un credit cadou pentru valoarea returnării dvs.
Schimburi (dacă este cazul)
Înlocuim articolele numai dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă trebuie să îl schimbați cu același articol, trimiteți-ne un e-mail la cosminionutandrei25@gmail.com și trimiteți articolul dvs. la: , .
Bunuri scutite
Următoarele sunt scutite de rambursări:
- Carduri cadou
- Câteva articole de sănătate și îngrijire personală
Se acordă rambursări parțiale (dacă este cazul)
- Orice articol care nu se află în starea sa originală, este deteriorat sau lipsește piese din motive care nu se datorează erorii noastre.
- Orice articol care este returnat la mai mult de 30 de zile de la livrare.
Odată ce returnarea dvs. este primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom anunța cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării.
Dacă sunteți aprobat, rambursarea dvs. va fi procesată și un credit va fi aplicat automat cardului dvs. de credit sau metodei inițiale de plată, într-un anumit număr de zile.
Rambursări întârziate sau lipsă
- Dacă nu ați primit încă o rambursare, mai întâi verificați din nou contul bancar. Apoi contactați compania dvs. de card de credit, poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. este publicată oficial.
- Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la cosminionutandrei25@gmail.com.)
Transport
- Vă rugăm să nu trimiteți produsul înapoi producătorului. Acesta trebuie trimis la următoarea Adresă , .
- Veți fi responsabil pentru plata propriilor costuri de transport pentru returnarea articolului.
- Costurile de transport sunt nerambursabile! Dacă primiți o rambursare, costul transportului de retur va fi dedus din rambursare.
- În funcție de locul în care locuiți, timpul necesar pentru ca produsul dvs. schimbat să ajungă la dvs. poate varia.
- Vă rugăm să vedeți, nu putem garanta că vom primi articolul returnat.